Specjalista ds. personalnych z językiem niemieckim

Miejsce pracy

śląskie, Polska
Kontakt a.gruszka@personnel-international.pl
(32)441-91-26

Opis

Miejsce pracy:  Gliwice(centrum)

 

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy pracowników w j.niemieckim i j.polskim
  • naliczanie wynagrodzeń pracowników zgodnie z niemieckim prawem
  • przygotowywanie rozliczeń rocznych podatkowych pracowników
  • udzielanie informacji i współpraca z kierownikami oraz pracownikami działu personalnego
  • stały kontakt i współpraca z urzędami niemieckimi oraz kasami chorych w zakresie spraw pracowników
  • dokonywanie zgłoszenia i wyrejestrowywania pracowników z instytucji zgodnie z wymaganiami prawa niemieckiego
  • gromadzenie i kontrola nad dokumentacją osobową obsługiwanych pracowników

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole, terminowość, dokładność
  • Komunikatywność i dobra organizacja pracy własnej

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zdobycie wiedzy z zakresu niemieckiego prawa pracy
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, szkolenia

 

Certyfikat Agencji Zatrudnienia nr: 12784

Znajdź ofertę pracy

Jak aplikować?

Aby przesłać swoje CV, użyj formularza rekrutacyjnego.

Infolinia rekrutacyjna:

  +48 504 800 200